Tuesday, June 2, 2009

Majlis pertunangan...

sebenarnya adik aku tunang dah lama dah.. tapi hari ni tak de mood nk wat keje.. bos lak tak masuk2 mane g ntah nye.. so rasa nk upload je gmbr adik aku tunang masuk dlm blog ni.. hehehe saje nk meriah2 kan blog.. layan je la gambar2 ni...
ni la adik ku.. same tak muka kitaorg.. hehehe jgn terkezut coz ader kawan aku yg dah tertipu igt aku yg tunang.. hehehe hmm cun gak kan hasil keje aku make up adik aku..
hantaran ni idea aku n hasil tangan aku gak.. meriah giler... tema silver, putih n sikittt black... huhuksss bila lak turn aku nie..

bersama2 aku, my little nephew... yg kecik ni demam.. cian die.. tu la main panasss jer... huhuhu abg pantang nampak camera..

alynn n along da family...

with my beloved mum n dad.. huhu cian mak ngan abah muka letih..

muka adikku ni memang susah betul nk senyum...sakit ati aku suruh die senyum

nie..hero2 mak.. abang2 aku.. huhuksss poyosss je kan.. hehehe..ampun abg2 ku....abg ngah bru sampai dr TLDM kuantan pagi tu.. esok kena g bertugas kat perairan Somalia..petang tu gak kena g Pengkalan TLDM Lumut..tu muka letih tu.. cian nyaa..

sessi sarung cincin n dapat hadiah jam tangan.. huhu.. besttt nye...alamak bju pink kat luar tingkap tu cam kenal je..ehehe mengendap je..

set hantaran dan hiasan bilik hasil kerja keras kami adik beradik.. masa ni adikku alynn tu cam takde mood je nk bertunang.. kitaorg 3 org jer yg settlekan semuanya.. nk wat camne sayang adik..

hantaran dr pihak lelaki....hehe mane leh lawan pihak perempuan...aku kan suka kerja2 seni ni...ohh lupe nk bagitau.. 9 dulang dr lelaki berbalas 11 dr pihak perempuan..

sesi perbincangan hati ke hati la..hehe...bincang jgn tak bincang..

dah la byk lagi gmbr sebenar nya.. tetiba malas lak nk upload.. huhuu..

P/s cam mimpi je, dah besar rupanya adikku.. dah jadi tunang orang rupanya...so matang2 kan la diri tu.. eceeceehhh cakap org pandai la aku ni.. still waiting for my charming..hehe

No comments: