Sunday, August 22, 2010

SHOPPING DI FAZZZ ENTERPRISE...

Weekand ni follow DS n da gengz g shoping kat n banting.. 
shoping kepek2... 


aku tukang follow jer.. 
cinta ibarat menunggu teksi.. 
banyak yg lalu... tapi susah nk berhenti n bawa ke destinasinya...

DS naper tu.. majuk ke... meh naik kete meh..


odw... kitaorg g naik 2 kete.. kete cik faeza n cik sha..


dah sampai.. hehe


ni baru sikit... banyak lagi sebenarnya..huhu


cik puan nana pilih aper tu...


cik puppet , amik order ke?


"cukup tak DS... kira yea..."


gembira mengira hasil 'tuaian'

hasil 'tuaian'


Tuan Punya kete tengak susun hasil tuaian..


wahhh seronok betul DS dapat shopping..huhu


dlm WTT...


 
Bonet WTT

sekian.... utk tatapan kali ini.. aku cuma beli coklat appolo, kopok mony n ubi kari je.. huhu utk santapan diri sendiri..huhu

 "selamat menjalani ibadah di bulan ramadhan.. harapan tahun ini aku akan dapat menabdikan diri lebih banyak pada yang Esa... amin "

4 comments:

Hidaya a.k.a IbuBalqis said...

smpai ke banting aku jalan ..lorr..asal ko tak borong skali....huhu..

Azalina M.Salleh said...

aku macam biasa la.. mak ayah aku dah borong kepek2 kat kampung.. kat johor kan banyak gak gudang kepek2.. hehe

d' azali said...

cinta ibarat tunggu teksi neh..
saya jalan kaki je pelan2..

Azalina M.Salleh said...

tak pe jln pun leh sampai gak..huhu