Thursday, December 30, 2010

::: shoping ku yg terakhir :::


hari ni hari terakhir bekerja sbb kan PM dah bagi cuti umum sempena kejayaan Harimau Malaya meragut gelaran Raja Asia... AFF Suzuki hak Malaysia... tak sia2 aku n da geng menjerit2 cam orang sawan malam tadi.. nasib baik tak MC..kihkih.. 

oleh sebb semua org amik cuti akhir tahun, aku keseorangan kat ofz, lunch hour aku ajak la cik kuna bersiar2 di SACC...kebetulan ade sale di ruang legar saje cuci2 mata...
tetiba kebetulan en.BB ade appointment kat shah alam, singgah minum jap.. tak makan pun sbb kenyang.. 

tetiba i beli ni...hehehe



Ni hand bag terakhir yg aku beli utk tahun 2010.. thanks to BB sebb sponsor 1% di akhir tahun..kihkih hasilnya sebijik handbag telah berjaya diragut.... kita tgk smpai bila akhir hayatnya... 
:)

Mahal dowh handbag ni, klu tak sebb 70% ni tak kuasa aku nk beli..kihkihkih.. tapi kdg2 tak de % pun bila aku dah suka aku rembat je.. pedulik hape aku..huhu.. bak kata cu-N, penat2 kerje, tak kisah la berhabis utk diri sendiri..tapi bulan ni tak leh la shoping sesuka hati sbb cik kelly aku aritu masuk wad.. melayang2 aku nya pulus... :( tak pe la sy redha demi cik kelly... 



p/s : sebb esok cuti sy nk balik kampung... my dear homesweethome n my love mum n dad... 
wait for me ya..hehe  


No comments: