Friday, October 21, 2011

... Sakitkan tekak yang sedia sakit... PUASHATI????



ada kala kita tak perlu tunjuk ape yang kita rasa... simpan sorang-sorang sudah... sama la jugak macam klu kita gemuk, perut dah buncit ker perlu ker heboh sedunia.. simpan perut dalam baju sudah... hehe ayat takde kena mengena kan... choooiiii lah..


tak tau nk update aper sebenarnya, bukan dalam life ni tak de aper yang berlaku... banyak sangat yang berlaku... pahit, manis... payauuuu semua complete la.. tapi cam biasa la, hati adalah diari hidup yang paling setia.. simpan dalam hati sudahhh!!!!


banyak yang kita lalui dalam hidup ni, adakala best adakala ala kadar je n adakala sangat tak best... ape jadi bila motivation diri di level bawah tapak kaki...woooooo sangat susah nk naikkan sampai ke atas kepala... adooyaiiiiiii lemau jadinya... hahaha korang faham ke aper yang aku cuba sampaikan ni... mesti la tak kot.. hehe tapi takpe la aku memang update ni utk korang yg sudi baca baca je, bukan faham hihi jangan marah yea....


terima kasih la pada kawan-kawan yang sporting pada hari ini.. hasilnya tekak aku makin sakitttt woooo... kepala makin pusing.... masuk ofice kol 3.30 ptg.. PUASHATI!!!!!!!

bila keadaan menjadi tak tentu arahhhhhh..... luahkan dengan menjerit sesuka hati... tak luak pun gaji ko .. cuma mungkin dah jadi kurang barakah..kihkihkih


ok lah stop mencarut kat sini, g buat keje k..

:)


No comments: