Wednesday, May 9, 2012

... teater Upin & Ipin...Istana Budaya 2012

Aku tak tau la lately ni lbh senang update blog guna Tab ni je, malas nk trasfer gambar @ amik gambar..kihkih


Cuma nak cakap aku Ahad lepas aku g tgk teater Upin & Ipin..sonok kan...siapa sangka orang dewasa lebih teruja tgk Upin Ipin dari kanak2....


Tapi kali ni aku x amik bnyk gambar pun..xtau la, sbb mood amik gambr dah melayang kot.. :)


Kali ni kita Upin & Ipin mengisahkan tentang penjelajahan Upin Ipin & kawan-kawannya menjelajah hutan belantara, gua labah-labah, lautan luas, perkampungan pulu-pulu (comel giler kanak2 kecil pulu2 menarik2, rasa nk culik sorang bwk balik...hehehe), istana puteri CINONET dan juga Angkasa lepas...hehehe


Babak yang aku rasa paling seronok adalah ketika di gua labah2 & perkampungan pulu-pulu...comel sungguh mereka termasuk si mentadak mentadu..;)


So pas ni nak tengok ape lak citer yg menarik...


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: