Monday, July 2, 2012

... FLORIA PUTRAJAYA 2012


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

dah lama rasanya blog ini tidak dihias dengan permandangan-pemandangan mata yang menarik kan.... (kalau tak menarik pada mata orang lain tetap menarik pada mata aku..........  ^_^ )

dah lama juga rasanya tak jejak n jalan-jalan riadah di Putrajaya ni..... huhuhu al kisah sebab mak ngan adik turun shah alam jumaat lepas, Along decide nak pergi Floria Putrajaya ahad lepas........ macam biasa bila mak turun sini aku la yang berkepit ke hulu ke hilir kan.... hehehe

tapi yang tak seronoknya tak bawak camera....... so snap pakai camera bb ngan tab je la..... so sbb tu la kualiti gambar tak berapa memberangsangkan.... hehehehe
tak pe la janji ade kenangan kan....

oh ye abah aku tak ikut sebab kaki dia sakit n keje... so tinggal kat umah je.. sian abah... adik aku lak g keje, so kitaorang je yg pergi.........


snap gmbar ni dalam kete je... hahaha

oh ye... suka aku kat orkid-orkid yang besar kat sini... gerammm cantik-cantik lak tu.. 
^_^

punya la ramai orang kat sini ahad tu... fuhhhh sampai sakit-sakit kaki la berjalan dibuatnya...

kalau tak silap aku... area ni dapat Gold Medal...
belakang tu siap ade tanaman sayur2 n herba...abang ipar aku yang cakap... aku tak masuk pun.. hehehe

anak buah aku yang semakin membesar...

si anak buah dan makcik mereka yang semakin comel... hahahahha nak up saje kan....

sebelum gerak nk tengok bot berhias dengan lampu2 semua tu duduk renggang2kan kaki dan otot-otot... anak buah aku dah merengek masing-masing nak makan... kakak aku belikan McD sebelum datang ni.... nasib baik la kan.. hehehe

si bunga pom-pom atau daisy....
aku alah dengan bunga ni.. mesti nk bersin je.. debunga dia kuat...
*_*

paling seksa nk amik gambar abang ngah ngan zizie ni... tak reti duduk diam-diam...
adoooyaaiiii nasib la kan... hehehe

ehhh macam dah ade je gambar ni.. hehehehe lantak la... kihkihkih

Along & Family
(^_^)

glamour jugak nama scientific bagi bunga "TAHIK AYAM" ni kan.. hehehe
american.. american lagi...

kat kawasan ni batang2 kayu dijadikan ukiran2 ...
cantik2 aku tengok... kreatif diaorang ni kan..

aku n my mum...
siap ade lampu minyak tanah lagi... dah rasa macam raya la pula......... hehehe


antara boat-boat berhias yang aku sempat snap.. susah sebb snap guna camera tab je kan.. kualiti tak berapa best.. aku ni biasa la tak berapa suka snap gmbr guna hp.. lagi2 kalu ade lighting...
sangat kecewa sebb tak bawak camera... actually unplanned pun.. sampai rumah along, mak kata along ajak pergi Floria... aku ni nasib baik la tak pakai serabai-serabai je.. :'(

apepun memang best n letih sangat... odw balik aku tertido je dalam kete.. singgah berhenti makan pun aku tak makan sebb ngantuk sangat... letih sangat.. ye la kan, sebelum tu aku balik 2 pagi sebb pergi buat bunga untuk majlis pertunangan kat Sg. Buloh.. weekday pulak balik malam je, sbb pas office hour ade trainning volleyball.. fuhhhhhh lotihhhhhh



okey la aku nk bersiap turun training ni...


xoxo,
nms....

No comments: