Friday, September 7, 2012

... Lunch di Teppanyaki




rasa macam dah lama sangat tak keluar lunch reramai di hari Jumaat kan..... hehehe
so hari ini mendecidekan diri untuk makan di luar sebb nnti bosan coz waktu rehat yang panjang.........

tempat pilihan adalah di sekitar Shah Alam je...
Lokasi : Station Kopitiam
Menu Pilihan : Chicken & Fish Teppanyaki Set & Fresh Orange...

ehemmmm actually yang beria sangat nk update sal ni sbb nk bgtau ni first time makan Teppanyaki okeysssss....
hmmmm rasaaaaaaaa boleh la, but ni last kot sebb bukan tak sedap cuma its not really my taste la...
almaklumla aku kan peminat tegar makanan pedas... so bila makan yg takde berapa pedas tu rasa cam tak puas... hehehe...


sementara tunggu menu sampai... sempat la amik gambar diaorg prepare the teppanyaki ni....



okey... apa nk citer tentang air ni yea...
isu nya begini... 2 org kawan aku ni panggil bubble yang warna warni tu SPERMA... sebbnya diaorg kata bubble tu ade ekor...

haahahahaha cisssss............ tak senonoh..........



okey ni la set Teppanyaki yang aku order......
huhuhu tapi luper snap gambar selepas...
aku makan separuh je nasi......
Chicken & Fish tu aku habis but sayur tak habis... sikit je luak....

hehehe that y aku kata aku tak sinonim makan menu ni....

tak pe la sekurang2nya aku dah merasa makan kan.......


sekian...............


xoxo,
nms





No comments: