Wednesday, October 3, 2012

... TEATER : Lawak Ker Der 2......




Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia...

rasa-rasanya dah lama blog ni sepi dari ceritera tentang TEATER kan....

so, here i come to share about teater yang sedang hangat diperkatakan........ AWESOME!!!!!


LOKASI : of courseeeee ISTANA BUDAYA...
TAJUK : LAWAK KER DER 2
TARIKH : 28 September 2012 (Jumaat)
MASA : 8.30 malam...


whattttt!!! jumaat????? yesssss and sooooo DAMMMM sebab perjalanan dari Shah Alam ke IB tentunya sangat-sangatlah jem nya... kalau boleh kereta for sure melekat muncung ke bontot.. ^_^ but!!!

ALHAMDULLILLAH & lucky me coz ada makhluk ALLAH yang sudi menghantar saya menggunakan motor nya... syukur hanya setengah jam je dah sampai IB... dan bersyukur jugak sebb sempat sampai dengan selamatnya tanpa meredah hujan... sebab odw tu da rintih2 hujan mula turun... ^_^

okey lupekan tentang perjalanan, let's start about the TEATER...


apa yang boleh dirumuskan antara LAWAK KER DER2 berbanding LAWAK KER DER 1, seriusly aku lebih suka lawak ke der 1...kecuali sangat suka HARITH iskandar nya lawak dalam LKD2 ni... lawak dia sangat intellectual okey... terasa2 terkena di batang hidung ku ini sendiri.. rasanya bukan setakat hidung aku, mungkin juga insan2 lain .. i LIKE!!!!! *_^

tarian GANGNAM style NABIL juga sangat mencurik hati penonton pada pembukaannya... hahaha terbayang sampai sekarang... hehehe

JOZAN pulak aku macam tak dpt nk faham sangat lawak dia mulanya but pusingan ke-2 tu yessss baru faham n ketawa sampai rahang muka aku rasa n k krem... what the fissshhh mereka ini.. hehehe

cuma agak kecewa dgn lawak BOBOI... :(
tak tau kenapa... aku rasa sgt bosan dgn lawak boboi...

yang aku tak tahan budak yang duduk belakang kitaorang tu sangatkan JAKUN okey.... i n anje just thinking "so pity of them... maybe this is first time masuk IB n tgk teater kot... "

gambar banyak kat DSLR pupet.. yang ada ni pun amik melalui TAB je.. so layan la ape yg ade.. hehe
janji ade kenangan...


snap sana sini before enter the teater...

seeee amik banner BOBOI lak tu... tapi hampa *_*
okey muka aku di sini sgt bulat okey... fuhhhhh


posing2 ngan anje kat kafe ^_^
anje saya rembat ni kat fb awak... hehehehe

ngan pupet kat tangga masuk ke teater hall ^____^

JUST 3 of US.... selalu kak la akan join the teater... tapi sebb tgh berpantang... kami ber3 je la.. hehe

ohhhh AWESOME kan..
sempat rembat this SHAWL dengan harga RM18...
beli sebab ada logo IB...



so itu je la yang dapat dirumuskan tentang ceritera TEATER kali ini...
kepada sesiapa yang belum menonton ari ni LAST SHOW klu tak silap aku...

bermula 28 - 30 September 2012 berakhir 3 Oktober 2012...
sokonglah industri seni tanah air...

^___________^





xoxo,
nms





No comments: