Monday, June 1, 2009

Kenangan...

masa blik kampung ari tue, bebosan aku amik la album2 lama n tetiba rasa rindu pd kenangan2 yg terindah yg pernah tercipta dlm hidup aku...nie semua gmbr2 lama yang aku amik dlm album mak.. hehehe
nie la buah hati aku....my beloved mum & dad..handsome gak bapak aku nie, yg pasti nya mak aku paling cun kat kampung tue...

gambr yg ni lak , mak aku citer masa mak aku bru habis pantang akak aku yg first.. aku suka sangat mak aku masa rambut panjang... huhuhu.. yg sorang leher tenleng tu makcik aku kiranya adik tiri abah.. huhu...

nie la putra-putri permata hati mak n abah... gmbr adik beradik yg lain akan di update dr masa ke semasa..bergantung pada sumber2 yg akan diperolehi kelak..

masa muda2 dulu, bapak aku garang tau.. along takut dgn abah..aku lak anak yg paling kasar n nakal...huhu.. tapi sekarang semua berubah..abah la ayah yg paling spoting yg pernah aku jumpe..mak tetap dengan sikap lembut nya.. aku selalu n k jadi mcm mak.. mak selalu tabah..tak pernah nmpk mak mengangis n mengeluh..kecuali masa arwah adik meninggal, mak selalu duduk kat tangga sambil tgk gmbar adik..aku pun rindu adikkk...

p/s : al fatihah utk arwah adik kesayanganku... Hairul Riduan Mohamad Salleh... kak eina rindu sangat adik..

No comments: