Monday, June 22, 2009

WAYANG PACAK @ BBQ PEKASA 2009

hujung minggu lepas memang syukur sebb hidup aku di warnai warna2 indah dgn teman2... walau pun ade 1 - 2 perkara yg buat aku berangin sebadan.. tapi aku cepat cool...
anyway 20 june (sabtu) lepas.. our PEKASA team ade wat program WAYANG PACAK @ BBQ Nite 2009... di Padang Bola Sepak, SIRIM Berhad.. memang enjoy hari tu, walau pun penat membanting tulang membakar ayam2 n kambing2 yg dah diperam utk dijadikan menu mlm tu...makanan memang clear...sampai kitaorg CREW pun tak sempat makan mlm tu.. nasib baik ade daging ayam import dari KFC... huhuhu..
malas nk citer banyak layan jew dulu gmbr yg ade..
ni masa membakar waktu pagi - petang.. sebelum pakai uniform CREW..huhu :-( muka aku dah berbelang2 ni... Dua org IMPORT CREW yang seporting...huhuhu..upppsss dirahsiakan..
aktiviti memanggang... huhuhu.. n POSING yg WAJIB... hahaha... HIDUP OREN>>>
Sign Board ni pun korang nak posing.. tapi Ezza kata jarang jumpe sign Board "Tempat Berkumpul" ni... hahaha baru korang tau...Posing kat tempat AJK Pendaftaran... nmpk tak muka aku yg berbelang tu.. huhuhu kena g facial ni..BBQ team pun kitaorang... serve Team pun kitaorang.. bersama belon kasih sayang... upsss no gosip pleaseeeeee

menu utk hari ini... aku jaga kaunter 4...

masa ni risau gak sebb ptg cuaca cam mendung.. but alhamdullillah segalanya berjalan lancar

Bagi yg tak tau aper itu wayang pacak.. hehehe.. ini la die.. citer Pengambaran Bermula... UPIN & IPIN... kerjasama LesCoparde...(sowi klu salah eje..)hehehe sebuah skrin besar di pacakkan di tengah padang..cam ala2 tengok wayang.. cuma beza nya ditengah2 padang.. thanks god n syukur.. cuaca ok n semua nya berjalan dgn lancaar....

hehehe..bersama2 dgn Maskot Upin & Ipin... huhuhu handsome la org dlm nie..hehehe meowww2... bersama2 anak buah aku.. adik nie tak reti dok diam.. huhu cian ipin kena ketuk dgn belon...

nmpk sangat kitaorg sebnrnya terlebih excited... hahaha...ade kitaorg kisah..

bersama2 tulang belakang - PEKASA...Wayang Pacak @ BBQ PEKASA 2009.... nmpk tak gmbr dgn kepala upin ni... masa ni la aku tau siapa didlm maskot ni.. tapi tak leh amik gmbr diaorg.. diaorg malu.. aper2 pun IPIN is sgt HANDSOME...meowwww...

hehehe...

p/ s: enjoy n great event yg aku involve in 2009 di SIRIM... sweet n valueable memories..

No comments: