Wednesday, June 30, 2010

MY NEW WORLD.. ROCK CLIMBING...

hehehe 1st time try cam nk nangis aku gelabah.. hehe
pastu bila dah ok best la pulak.. hehe nk tau aper dia.. jommmmm

this my 1st trial.. mak aiii susah beb.. nmpk tak batu tu jarak yg agak jauh... terkangkang kuak aku..
tapi aku berjaya gak smpi kat atas.. lagi 2 batu je achieved point.. tapi dah tak leh blah.. tangan dr shoulder ke bahu krem..

ni 2nd wall.. aku berjaya smpai kat puncak dia.. 2 kali beb wa panjat,,hehe
ala boleh la heboh, yg ni senang...


ni aku la..
ok tau kelakar tapi jangan gelak k..

yg ni aku dah smpi puncak die..
horeyyyy

ok.. sebelum turun..
stay n bersedia.. berdiri di atas dinding.. aku dah rasa cam spidergirl je..hehe


tini yg snap this pic.. wa..
sempat posing.. huhu
tapi rugi la, wall yg aku tak smpi tu takde picture lak..hehe

yes!!! done
thanks to tini & her luvly hubby, Joey to intro this sports to me.. nmpaknya tunggu diaorg balik malaysia cuti tahun depan la gamaknya baru leh rasa sport ni lagi..hehe

this tini.. ala dia dah pakar.. takde hal la panjat2 ni..hehe


3 comments:

~JuLiE~ said...

bestnyer...banyak betul sport ko masuk erk...sgt jeles..huhuhu...xtvt aku g keje balik keje tdo..esok g keje lg...bosan tol...huhuhu

Azalina M.Salleh said...

heheeh.. terlalu banyak smpai kan klu weekand aku tak wat aper2 rasa otot2 ni kremm..hehe
aktiviti aku lak terlalu banyak...
keje, belajar, asement, outdoor dll

Azalina M.Salleh said...

heheeh.. terlalu banyak smpai kan klu weekand aku tak wat aper2 rasa otot2 ni kremm..hehe
aktiviti aku lak terlalu banyak...
keje, belajar, asement, outdoor dll