Tuesday, June 29, 2010

sek!T@R m@JL!s Pern!kah@n My S!s 04.06.10

n3 ni sebenarnya dah basi.. hehe tapi apalah daya kita ni klu ade 48 jam pun tak pernah cukup..hehe sementara ada mood nk upload aku try upload M@jl!s Pern!k@han...
ALIN & AYEE...

" Selamat Pengantin Baru.. semoga Perkahwinan ini beroleh kebahagiaan dan kesejahteraan hingga ke akhir hayat..."

korang layan je la pic ni key..hehe dasar pemalas aku sekarang ni...gambar pun tak tersusun..
Di sini Kasih ku Bersatu...

EN. Pengantin & Puan Pengantin
huhu aku cam tak caya je adik aku ni dah kawen.. huhu

Pelamin dan bunga2 Pahar hasil kerja tangan ku... dibantu oleh my sis..


dengan mak pas nikah..


Pengantin dengan kakak Pengantin yg paling Chumell.. AKU..hehe :)


pengantin & adik beradik pengantin belah lelaki..


Hantaran dan pelamin, hasil kerja tangan ku.. 100%... huhu sampai jatuh2 dari kusi pengantin aku mengerjakan pelamin ni.. hasilnya seminggu sakit pinggang



adik bongsu aku... dgn anak buah aku bongsu..(bongsu buat masa ini..hehe)

Pengantin wif my mum...




masa ni lepas akad nikah.. pengantin laki lafaz takliz

lafaz taklik dari pengantin perempuan lak..

Pengantin dengan Zamil.. Huhu muka budak baru bangun tido..

di luar Masjid..

kenal tak saper awek ni..hehehe

wif pihak laki..

dari kiri...adik bongsu..my elder sister, nenek (mak side), alin(penantin Pempuan), mak, ayah, atok (mak ayah) penantin laki (ayee..mak aiii beso nya ko..hehe) aku??? tgh tangkap pic...

Penyerahan ........ huhuuhu shahdu nya masa ni..klu aku cnfirm jurai2 air mata.. adik aku ni betul ganaz la..



ok la stop sini dulu k.. aku nk balik, ade misi yg nk diselesaikan..
to be continue..


2 comments:

~JuLiE~ said...

aza...alin kawen dulu dari kite erk..ihihih.. ;)

Azalina M.Salleh said...

a'ah kan aku pun cam tak caya je..hehe
ni gmbr nikah je, gmbar sanding tak update lagi..hehe