Wednesday, August 3, 2011

... coretan 2rd Ramadhan...


semalam berbuka puasa bersama Dak Nadia & Dak Ain... berperang la sekejap kat dapur tu... huhuhu dah ruphe ari raya dah.. kihkih...
sebelum tu menyempat juga singgah kat Bazar Ramadhan.... fuhhhhh !!!! memang aku seram tengok dak berdua ni nye nafsu nk berbuka..kihkihkih...
maklumlah aku dah terbiasa makan sejenis menu je bila buka... huhuhu..

korang jangan lak terliur k.. hehehe


beli kat Bazar... satay... sata.... popia..
beli sikit je sebab plan nk masak memasak..

Cendawan Goreng.. memang best.. JUZ NICE
yang ni Dak Nadia masak...

Telur Dadar.... JUZ NICE...
yang ini aku masak... aku kena masak yang simple je sebab aku ahli panel.. kihkih

Sayur Campur JUZ NICE ni ain yang masak...

IKAN MASAK SERANI...
yang ni ikan digoreng oleh aku... dimasak sepenuhnya oleh Dak Nadia.. 
pun best n JUZ NICE

air sirap ais kenduri yang JUZ NICE hehehe

air SOYA yang dibeli dari Bazar.. hehehe

fuhhhhh mau tak serammmmm....
terkezutttt boboi..

ALHAMDULLILLAH.. walaupun perut rasa ketegangan selepas menelan 5 cawan air...
terawih jangan dilupakan...
SYUKUR lengkap sudah ramadhan ke-2...
semoga ALLAH memberikan keberkatan & hidayah dalam menharungi 27 hari lagi di bulan Ramadhan ini..




note : gambar adalah bertujuan untuk kenangan masa hadapan bukan tujuan riak.. :)
sapa kata kitaorang je sibuk bergambar.. tengok dak belah kiri tu.. pun berposing tau..

*** SALAM RAMADHAN UNTUK SEMUA UMAT ISLAM ***



No comments: