Thursday, August 25, 2011

... IFTAR @ Taman Equestrian, PUTRAJAYA


ALHAMDULLILLAH, syukur ari ni dah Ramadhan ke 25.. maknanya lagi lebih kurang 4 @ 5 hari lagi nk Raya.. yang paling best lagi 3 hari termasuk hari ni aku akan balik ke Kampung Halaman pulang ke pangkuan Keluarga tercinta... tapi ade gak risaunya banyak urusan belum selesai ni... baju raya untuk mak & abah tak beli lagi.. barang2 tak kemas lagi... umah kat sini tak kemas lagi..uhukkkk :'( terasa Ramadhan kali ini terlalu pantas dan cepat berlalu... semoga tahun hadapan & hadapan masih diberi peluang bertemu Ramadhan...

nk citer sal Ramadhan ke-24... hehe kan aku dah kata minggu ramadhan yang akhir ni rasa nk berbuka puasa di luar je.. hehe mood nk masak dh takde... :)

so semalam TERIMA KASIH pada cik KUNA sebb pelawa saya berbuka bersama2 kamu & SKUAD KEMBARA KERATONG kamu... klu tak tentu sy sesorang berbuka puasa ditemani cik TV si rumah saya... hehe tapi saya pelawa plak En. BB sebb sy tau klu kamu jumpe kawan2 kamu nnti mesti sy sorang2.. hahaha tapi nasib baik la En.BB sempat balik, klu tak mesti sy tak de kawan borak.. hehehe
tapi yang parah nye kena merempuh jem kat PUCHONG tu utk amik En.Boss.. huh!!!! tercabut lutut saya...
tapi tepat2 time berbuka je kami pun sampai la kat Equestrian Park tu...

ni la dia TAMAN EQUESTRIAN Putrajaya... first time tahu tempat ni & first time datang tempat ni.. kata CIK Kuna klu siang leh tengok kuda.. tapi sebb buka puasa malam kuda semua dah tido.. :)
oh ok... berbuka puasa di sini adalah BUFFET & berharga RM45 sekepala... makanan dia boleh tahan banyak & variety la... aku rasa kat sini la aku paling makan banyak... sampai rasa senak & tak leh wat aper2 dah.. duduk diam2 dengan mata yang kuyu... sambil tunggu CIK Kuna & da geng berborak... nasib tak kena halau je.. kihkihkih

En. Boss : terima kasih yea bawak smpai ke tempat yang dituju.. :)
Cik Kuna & da gengz bz berposing di belakang itu.. hehe

muka yang riang ria setelah perut penuh di isi... urgggggg kenyang alhamdullillah..
Cik Kuna & da gengz masih bz berposing... huhuhu

tengok ade tapak kaki kuda... awesome best gak tempat ni...


ok la sekian coretan Ramadhan ke 24..
kepada sekalian umat muslim & muslimah selamat menjalani ibadah puasa & selamat Menyambut Aidilfitri yang bakal menjelang...
MOHON MAAF ZAHIR & BATIN DARI SAYA SEKIRANYA TERDAPAT SALAH &SILAP...
kepada sesiapa yang memandu di JalanRaya pulang ke Kampung, hati2 memandu... jaga diri selalu..


xoxo,
azalea301...

No comments: