Thursday, September 29, 2011

... PHOTOSHOOT at OFFICE


entry ni adalah entry bergambar.. jadi saya cuma meminimumkan tulisan sebaik mungkin... check it out....
gambar dah berkurun amik tapi tak sempat nk upload.. (^_^)

semua gambar2 ni dengan my luvly duvly officemate & ex-boss aku yg 4 bulan je jadi boss aku.. pastu minta transfer.. huhu wth!!!! kihkih kitaorg yg berjiwa kental juga tahan dok department ni.. 
k la korang layan je la gmbar ni.. daku nk sambung main game zombies...kihkih









dalam lif pun menjadi kan gediks nya... canggih kan lif kitaorg dah rupa cam disco pun yea.. kahkahkah


sekian sahaja photoshoot pada kali ini... nnti klu aku rajin aku semak mana2 gambar photoshoot yg berlambak kat notebook tu k..

k, chow dulu my darling2 readers... (^-^)
haha budget cam ramai peminat.. chooowww je..




No comments: