Thursday, September 15, 2011

... tak susah utk jadi matang..



tak susah sebenarnya untuk jadi matang klu kurangkan bercakap,lebih2lagi pasal benda yang nonsence.. aku tak ckp aku heybat, aku pun kdg2 over2 gak nk berborak2, tapi sekurang2nya aku tau aper yg aku borakkan.. letih la klu asyik nk fikir tntg org jer..


aku cuma nk bgtau sbb aku rasa sabar aku dah sampai tahapnya yg sepatutnya..

"aku cuma nk bagitau, belajarla untuk jadi seorang yg matang, sbb ko bukan nya muda lagi..bak kata org tua, klu kawen dh blh ade anak.. jangan tau gebang (cakap) jer besar..macam ko tau semua benda, tp sebenarnya ko hampehhhhhh, tolong wat keje sendiri..jgn smpai aku "sound" setepek kat ko.ko igt aku suka je nk sound2 org ni, mmg tak ok..


jd pleaaaaseeeee.. dunt make me SICK!!!!






sorry n3 sikit emo.


Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: