Sunday, December 11, 2011

... seni tangan saya




Lama tak citer tentang kisah saya dan bunga kat dalam blog kan.. Ehemmmm let's start. Hehe so al-kisahnya jumaat malam untie ajak buat bunga untuk stage kat Perpustakaan Raja Tun Uda (kalau tak silap la. Hehe...) ala library baru yang mewah tu, yang terletak kat Kelas SAAS sek. 13, Shah Alam ada Majlis Perasmian Bangunan baru oleh Sultan Selangor tadi pagi..

Gubahan stage kali ni simple je.. Sekejap je dah siap. Hehe pas tu g makan kat My Steak's House dengan untie, Sylver n kawannya Fifi.. Borak punya borak dekat kol 12 la jugak baru gerak balik umah, yang tak tahan tu leh lak citer sal hantu2, kesudahannya aku yang seram nk drive balik sesorang. Hehe parahhh ;)

Tadi plak tolong untie kat kedai, alhamdullillah ramai gak customer, tak berhenti gaklah tangan ni buat keje smpi kol 8.30 td baru balik.. Penat memang penat tp seronok sangat. Bila dengan bunga ni, hati rasa tenang je ;)

Meh aku explain sal gambar kat atas ;
Gambar 1st & 2nd tu gambar stage yang kitaorang buat. Sebelah sylver buat, sebelah lagi aku. Stage kecik je, so 1 jam dah siap :)

Gambar yang 3rd tu saje ke aku gedik posing2 kat kusi library yang best tu.. Boleh menyorok tido dlm kusi tu. Rasa nk beli je 1 letak kat umah ;)

Gambar last tu, gambar tadi aku wat sirih junjung untuk orang tunang. Sebenarnya pg td ade gak aku buat bunga in basket untuk orang sakit, riben kereta, hantaran kawen memacam lah. Senang kata kat kedai td mmg bz ;) . Asyik bz buatkan utk org je kan, utk sendiri x tau la :(


Tu je la nk citer utk ri ni. Apepun tq kat en.BB sebab belanja Fatty Crab. Alhamdullillah kenyang



Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: