Wednesday, December 14, 2011

... Topik pagi ini

kalau tak silap topik di Suria pagi ini adalah "PERLUKER MENGUNDANG EX-BF @ EX-GF KE MAJLIS PERKAHWINAN"  hmmmmmmm


komen aku...
aku pun tak tau la nk jemput ke tak... sebab nya aku mmg meng'lost' contact kan semua ex-bf aku dalam hidup aku... bukan setakat fb, twitter or so what ever... tapi semua termasuk pandangan mata aku..
ade sorang ex-bf aku ni beria2 add aku kat fb banyak kali.. tapi sorry bro, sekali ko buang aku dalam hidup ko sejuta kali aku buang ko dalam hidup aku even aku tak hingin langsung nk tau perkembangan @ penguncupan life ko sekarang. hehe


senang kata sekali break up dengan mereka, aku harap aku takkan ade ape jua jenis bentuk hubungan dengan mereka.. senang kan.. hati pun tak parah, hidup tetap di teruskan... jadi hiduplah dengan kebahagiaan dan keamanan... :) so komen aku untuk topik pagi ini.. tak perlu la kot nk jemput2.. cukup la hati yang sakit ditinggalkan, tak perlu la menangis sebb melihat pelamin angin sendiri yang musnah kan. hehe

No comments: