Monday, March 11, 2013

... 9 Mac - Alhamdullillah It's My Birthday...


Alhamdullillah Dan syukur yang tak terhingga di atas rahmat Allah s.w.t…. syukur di atas kurniaan yang  tak terhingga dari Allah s.w.t kerana saya masih bernyawa di muka bumi ini…. Di beri kesempatan untuk membaiki diri.. muhasabah diri dan terus beristiqamah…Semoga Allah akan sentiasa menyayangi dan melindungi saya di dunia dan akhirat….. Semoga sentiasa di bawah lindungan dan kasih sayang Mu Ya Allah…..


Terima kasih untuk Mak abah dan adik beradik yang sentiasa mendoakan saya…. Sentiasa memahami dan menyayangi saya….. untuk Mak cukup hanya ucapan dan doa itu lebih dari cukup…… saya tahu ade perkara yang terselindung di dalam hati dan perasaan Mak… insyaallah, kita hanya mampu merancang namun Allah s.w.t jua la yang menentukan….. saya redha dan pasrah……. Semoga doa dari Mak dan semua akan dipermudahkan segala urusan… ^_^ aminnn


Terima kasih juga untuk kawan-kawan dan sahabat-sahabat….Terima kasih kerana sentiasa mendoakan yang terbaik untuk saya….Tak kira yang sms, wish di FB, Whatsapps, instagram atau apa jua medium terima kasih yang tak terhingga..

Terima kasih pada bff yang belanja saya minum dan Kek special for my Birthday….
TQ mizi.....

TQ Nadia.....

Terima kasih pada Untie sebab setiap tahun bagi saya Kek Favourite Chocolate Indulgence Secret Resepi…..
TQ Untie Morni.....

Terima Kasih pada Boss yang bg saya hadiah Bunga yang marvelous……

TQ BOSS...spot for the flowers n Ferrero Rocher.....

sayang nk makan semua pemberian uolls… luv uollsss ketat-ketat……. <3>Tapi saya akan makan juga…. Hehehe




Semoga hari-hari saya akan bersinar dan bercahaya sentiasa…. Senyum hingga ke hujung nyawa…….




xoxo, nms…


No comments: