Friday, March 15, 2013

...Online Product again... ^_^



assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

semoga Hari Jumaat ini memberi keberkatan kepada semua...



hmmmm camne nk mula menaip ni ye... kihkihkih Bos cuti hari ni.. so rasa mcm nk update blog pula..
teringat tentang baju yang aku beli online lama dah juge sampai, tapi baru kelmarin sempat nak pakai ^_^ ... heheheh giler online sekarang kan.. since business online sekarang tumbuh bagai cendawan selepas hujan... jadinya aku pun ade hobi baru sekarang, hobi SHOPPING ONLINE... benda wajib kalau bukak internet adalah check website yang menjual business ONLINE... canggih zaman kini kan... hanya di hujung jari... dan hanya di hujung jari juge duit dalam account aku makin menipis,,, kihkihkih...



so dalam entry aku kali ni nk share sikit pasal salah satu website business ONLINE yang aku baru je terjebak.... DaVintage dan MissLily..... kalau POPLOOK tu memang lagi wajib... 3/4 almari aku penuh dengan baju dr THEPOPLOOK je.. jadi meh aku hebohkan pulak tentang web yang baru aku terjerumus ni.. huhuhu

Baju from DaVintage


Beg from... MissLilyShop


Seyesly suka sangat dua-dua  product yang aku beli dari dua Website ni...
baju ni sangat selesa... tak panas dan tak sejuk... selesa je... kain dia pulak jenis tebal... service diaorang pun tiptop... hehehe harga confirmlah sangat murah (kalau tak aku tak beli...hahahaha)... berbaloi sangat dengan baju tu..

Beg tu pulak aku sangat suka... sayang sangat ngan beg tu... besar, cantik, segala barang aku leh masuk dalam beg tu... setakat member office ni kata beg aku mcm 7e aku dah biasa dah.. yang penting beg tu adalah murah..cantik...dan aku suka..org lain tak suka ade aku kesah...


so pada korang yang rajin shopping online ni yang malas nk bersesak-sesak kat luar untuk shoping tu g la usha-usha 2 website ni.. hehehehe...

tak pernah aku buat ntry sal dengan gambar posing2 ni.. macam lawak lak rasanya.. huhuhu tak pe la kan... blog aku suka aku la nk wat ntry ape kan.. dr update ntry gosip baik update ntry diri sendiri kan.. wakakaka..



k la, nak buat keje dulu.. daaaa....


xoxo, nms


No comments: