Thursday, November 10, 2011

... Breakfast diet ari ini...





Tertiba saya tenggelam, tetiba muncul...maafkan saya bukan sengaja nk tinggLkan blog ni, tp x sempat dan tak menyempat nk update..tengoklah update pun guna phone je. Sejak dah habis study ni jarang-jarang sungguh sentuh n bukak notebook ni. Sian dia, berhabuk2 dok atas meja. Hehe merepek yang bukan2 kan..hehe


Sekarang kat ofz saya dua makwe tu sibuk tengah diet. Meh saya tunjuk menu diet breakfast sy ari ini. Hehehe kopok lekor import dr kelantanese. Tq nuar!!!nnti balik kelantan belikan la lg ye. Hehe kami suka... Jambu air tu pulak import dr R&R tapah, tq k.wie!!!! Nnti belikan lagi berkilo2 jambu ye. Hehehe.. N last kek cekelat tu dari mala, aku tapau balik masa birthday hani malam td..

Sekian iklan menu diet kami. Hehe ;)


P.s:nnti nk update pasal surprise party hani la. Hehe lama tak muntahkan blog ni dgn pelbagai gambar. :)



Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: