Tuesday, November 29, 2011

...cinta hati baru keluarga kami..



ALHAMDULLILLAH, 22 November 2011 jam 2.46 petang seorang bayi lelaki yg sihat dan comel seberat 2.5kg selamat dilahirkan sempurna sebagai pengikat kasih kami sekeluarga, terutama sekali kepada adik aku & suaminya.. Tahniah dan jagalah amanah Allah s.w.t ini dengan sebaiknya..


Tp sedih sbb semalam dpt call dr abah masa aku odw balik dr kampung yg adik aku n bby masuk hospital semula sbb adik aku kena tekanan tinggi n bby ade kuning sikit.. Semoga segalanya akan selamat sentiasa..

Gmbr masa bby usia 5 hari.. Kpd MOHAMAD NAQIUDIN MOHD NAZIR semoga kamu menjadi anak yg baik dan kebanggaan keluarga 1 hari nanti ;)

Kepada adik aku, alin.. Jaga diri bebaik, jangan bnyk gerak k.. Tk cr always.


Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: