Tuesday, November 29, 2011

... Kisah sebuah cerita :(




Tetiba teringat 1perkara ni...

Kadang-kadang hati siapa tak rasa sentap @ terguris kan bila orang bertanya & berkata "kenapa tak kawen lagi", "jangan la memilih sangat nanti tak laku" n blablabla.. Arghhh seyes tensi ok..

Tapi kita sebagai manusia ni pun harus sedar, ape yang kita harap, impi dan idamkan belum tentu kita akan dapat, sedangkan rezeki dlm tangan pun boleh terlepas inikan pula benda yg kita tak nampak..

Dulu... Masa aku baru habis belajar dulu, aku ade bf. Mmg aku sayang dia.. Walaupun dia comel n aku ade jugak gelaran paling comel utk dia (korang nk tau ke? Hehe takpe la segan nk tulis sini tpi sumpah mmg comel nickname dia ;) ) tapi aku terima dia bukan jodoh aku.. N aku target umur aku 25 aku akan kawen, tp bukan jodoh aku ;) .. Jadi aku sambung belajar sbb nk lupekan kekecewaan, bz kan diri study siang malam. Malam kelas, siang keje weekand belajar. Rasa cam heybat giler aku time ni, dah mcm superwoman dah ;)... Tapi sekarang itu bukan isunya lagi, sekarang dah terlajak banyak ni.. Terlajak perahu boleh diundur, terlajak UMUR takleh naak watpe dah..huahuahua nk nangis..

Kesimpulannya, HATI MENANGIS TAK SIAPA TAU.. :'(



#HANYA ALLAH YANG TAHU.. HANYA ALLAH S.W.T YANG TAHU TENTANG ATURAN HIDUP HAMBANYA.. berdoa dan berdoalah, tawakallah, insyaallah...

"disembunyikan matahari dan diberikan kita hujan, lalu kita mengeluh dan menangis mencari di mana mentari kita, namun siapa mampu menduga kemudiannya dikurniakan kita PELANGI yang sangat INDAH..."




Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: