Tuesday, March 20, 2012

...Alamanda, Putrajaya 17.3.2012



bohsan nye lately ni... rasa macam tak de mood je.. adakah sebab saya merindui kampung halaman tercinta... yeaaaa wajib rindu kampung halaman... sabar aza, nnti bulan 4 saya nk amik cuti nak duduk lepaking di kampung halaman... wahhhh syurga cinta sungguh rasanya..

tinggalkan sebentar kerinduan di kampung halaman... nak cerita sal kejadian dan aktiviti aku weekand yang lepas.. pada mulanya nak g genting tp sebab masa tu saya rasa tak berapa sihat.. badan seram sejuk, kepala rasa berat jadi kita cancel jer.. so ajak mala g tengok hot ballon je... tapi lastly hanya g Alamanda makan2 then g main bowling.. hehehe ok la kan dr terperam kat umah..huhu

sebenarnya nak makan waffle kat Food Court, tapi rupanya tgh renovate.. so nk makan kat Penang Village pulak pusing2 tak jumpe-jumpe.. ahaha jadinya makan je kat Old Town.. order Nasi Lemak Chicken, sedap... tapi sambal nya pedas.. pedas tapi sedap.. baper banyak tapi la...
amik gambar konon-konon feeling wat keje la.. hahaha..


tension sekarang kalau amik gambar by the side... rasanya kalau main bowling tiap hari leh kurus tak lengan saya tu.. hahaha

saya suka beg pink itu.. keluar ari sabtu then sumbat semua dalam beg itu.. hahaha

wif mala yang cekelat...

wif fareza...

and the winner is the sweet Fareza...

lepas main bowling terus gerak nak tengok Hot Ballon tapi bapak la ramai umat... so tak jadi la.. sebab malas nk bersesak2 cari parking.. dasar kan.. hahaha tahun depan je la kita g ye tak.. hehe
akhir sekali...
thanks gurls for made me happy on the date...

cee uolls on next mission on April.. hehe (^_^)




No comments: