Tuesday, March 20, 2012

...gubahanku..






Alhamdullillah, dengan sedikit ilmu dan kebolehan yang dikurniakan saya mampu untuk membuat sesuatu yang dulunya hanya 0 pengetahuan tentangnya namun sekarang saya mampu berdiri di atas kaki sendiri...terima kasih Meksu di atas didikan dan peluang yang diberikan.. (^_^)

Hehe gambar kat atas tu adalah bunga tangan untuk pengantin yang saya gubah untuk nadia bernikah(ros merah)dan sarah bertunang (peach) ... yang warna putih kat bawah tu sebab saya letak kapas basah di bawahnya... supaya tak layu la.. nnti bila nak guna baru la buang kapas..

Semoga mereka menyukainya...kepada kawan-kawan yg nak tempah boleh jew, jangan malu jangan segan..cuma saya je yang malu..hehehe


Tahniah dan semoga berbahagia serta diberkati hingga ke akhir hayat ;)

 
 
 

No comments: