Monday, January 25, 2010

EDISI Ke-2 utk Yg TerCaYangg....

n3 yg lepas tntang bunga telur hand made for my sister..
edisi n3 klu ni untuk bunga Hantaran pulak..
aku tanye adik aku nk tema colour aper...
"pakai bunga dulu je la na...bunga hantaran masa tunang..."

"Whatttt, tak kan la nk recycle.... aper lak family ayie kata nnti.. takpe aku watkan la.. tapi yg simple la... ko nk tema color aper... "

"putih la... ok time kasih..."

common la takkan nk pakai bunga tunang.. walaupun aku akui bunga tunang lebih marvelous.... cittt perasannnn je...

ok la kita ... jom belajar mengubah.. hahaha..

bahan2 yang diperlukan...
aku gunakan barang2 yg paling minimum cost nya..
biar tak bper mahal tapi hasilnya... marvelous...


camni la cth riben sebelum di camtum kepada bunga2an...

ok dah siap...
hahaha sekejap je...
settle 1 part.. huhu :( cam aku lak nk kawen kan..

see dah siap... ok tak korang rasa..
aku suka yg simple but nice...
bekas cincin tu cuma hiasan je utk melihat gmbran sebenar tunggulah bulan 6 nnti...
dari sudut pandangan berbeza..
ni sebenarnya tak cukup sempurna lagi..
belum letak riben besar lagi ni..
reben besar tu ade kat kampung..

pejam celik, lagi 4 bulan adik aku akan bergelar isteri.. kdg2 kami sekeluarga mcm tak caya je...
betul ke dia nk kawen..
tapi mungkin jodoh die cepat.. doa kami yg terbaik hanya utk die..

klu korang nk tengok gubahan masa aku buat utk hantaran die korang tengok la n3 aku awal2 dulu..
ade rasanya..
masa tu aku buat bunga hantaran stokin.. tema hitam n kelabu...
ni salah 1 cth masa tunang dulu.. huhu.. tetiba aku rasa masa tunang lagi meriah sey.. hehe

koleksi hantaran di dalam bilik.. tapi yg aku tak suka cadar ni... tak faham naper die beli yg corak2 ni...
buruk rasanya..

dah la cukup2 la utk kali ni... nk tengok banyak2 tunggu..
:D

3 comments:

Putery farra said...

wah..semangat tul ko....
bagus2...leh la bukak kedai nie..heheheh...

oranglidi said...

waahh!! cantik lu buat.

Azalina M.Salleh said...

fara : hehehe cian kat adik aku... lagipun tgh aura rajin menyerang2.. hehe

org lidi : cantik ka.. tq...