Thursday, January 21, 2010

NOBODY....

Aku ini wanita biasa

Bisa sakit luka karena cinta
Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga


Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih
Maafkan aku bila hasratku keliru


Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih hatiku
Kekasih hatiku maafkan aku


Aku wanita biasa
Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih
Maafkan aku bila hasratku keliru


Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih
Hatiku… maafkan aku..


 
 
nota celah jari  :
 
hati saya betul2 tengah sedih sekarang ni..
kenapa semua umpana salah saya
tak de 1 pun pengorbanan sya di hargai..
tapi sy tak kisah pun, sy cuma luahkan aper yg saya rasa.. tapi ..
Kamu.. mcm2 tuduhan y Kamu buat... tapi..

Saya masih mampu tersenyum n menjaga hati kamu..
sy cuma harap kamu faham.. itu je..

                             semoga Tuhan beri petunjuk kepada KAMU...
                             semoga Tuhan beri hidayah kepada saya...
                        sesungguhnya "Aku Hanya Insan Biasa...."
                             adakala aku jadi sangat lemah.... :(


5 comments:

hisham said...

aza...kalo asik perit je bercinta xyah la brcinta..u ceria la slalu...hidup ni kna ceria ok...
~

Azalina M.Salleh said...

bercinta sebenarnya ada pahit n manis... tapi perit bila pasangan tak tau menghargai...
i ceria2 je.. senyum pengubat luka.. hehe
u kan consultant i... u ajarla i

cik nurulain said...

aza, tak mau la sedih2 sbb cinta. cinta tu sptutnya tak mbebankan. kita ni dah dewasa, byk hal kena fikir. kalau cinta jadi mbebankan, lebih baik saja berhenti bercinta bukan? :) gud luck k?

Azalina M.Salleh said...

wahhh cikgu ain.. cadangan yg bijak.. hehehe

betul tu.. ia tak sepatutnya membebankan... tapi ia membebankan bila kita kena fikir n terima je aper yg org lain buat utk kita...

Lily said...

erm..btol2..stuju kate2 yg kaler merah tu..sangat dan teramat dan terlebih amat sangat stuju...