Tuesday, January 11, 2011

::: birthday baby ziezie :::


haiyakkkk cm ne leh lupe semalam
10.1.11
ulang tahun bby ziezie yg pertama..
huhu

mlm tadi masa stress dpt surat layang ke2.. plan nk g Danau Kota...tapi sbb emosi tetiba tak stabil terus rasa malas.. so g makan je.. tak sampai 10 minit dlm kete my beloved sis call tetiba tanya ...

SIS : " wei ko ingat tak ari ni ari aper?"
ME : naper wei.. ari isnin la.. nape dgn ari ni.. (sambil buat muka pelik... )
SIS : ari ni birthday ziezie..
ME : gulpppp erkkk ye ker.. bukan bulan 3 ke.. hehehe
SIS : ape lak bulan 3, abg ngah la..

alamak aku sumpah tak ingat langsung..
perbualan berpanjangan kira2 20 minit..
fineeee bukan dgn kakak aku... dgn abg ngah..
aku pun tak faham ape yg abg ngah cuba sampaikan..
hehe ko fhm2 je la klu dak umur 3 tahun berckap.. hehe dlm 100 perkataan , 20 perkataan je yg aku leh tangkap.. yg lain ikut syok dia je nk membebel2... hehe
ckp kek cedap la.. adik bby dh besar la,, tiup lilin la.. appy to u la.. hehehe
chumell je rasa.. rasa nk gigit... hehe

welll dah la kan aku nk sambung keje... pagi2 agak serabut sikit..
k la buat santapan mata..
...
...
...
senget pala dak tu aku nye hal.. posing nye pasal.. hehe

...masa ni baru bngun tido, tu yg muka pelik tu...

...cyangggg dia...

...suka wat muka2 sengih cam tu, cam ne tak geram...

...like this pix very2 much...
HAPPY BIRTHDAY my LITTLE GIRL BBY
ZiZiE IzzAtIE ZaMiL

...pose kegemaran, keluarkan lidah senget...

....baby zizie dgn abg ngah...



nota celah jari : selamat ulangtahun,
semoga dikurniakan kesihatan yang berpanjangan...

3 comments:

Amy Syaquena said...

salam kenal..

amy singgah sini dan follow , jemput la ke sinar raudah ye!

Azalina M.Salleh said...

thanks amy... salam kenal juga..

Azalina M.Salleh said...

thanks amy... salam kenal juga..