Saturday, January 8, 2011

::: the tourist :::


dah lama gak la tak dating ngan en.BB.. dah katanya masing2 bz.. 
tak pe la.. so plan tgk movie.. 
THE TOURIST 

for me citer ni ok la walaupun tak mcm citer2 biasa Angelina Jolie yg lain.. 
means action movie.. 
aper pun boleh la... dari aku tgk citer KURAFAT @ Damping Malam tu... ohhhh tidak...
bukan tak sokong movie melayu.. tapi aku lemah semangat tgk citer2 seram ni.. 
bunyi n sound effect pun leh wat aku pengsan inikan pulak tengok ... tidak... hehe 


 aku mmg minat giler kat Angelina Jolie... dah la jelita menawan lak tu.. huhu 


saya pun nk posing gaya2 ayu dan menawan.. tapi tak menjadi la plak.. kuikui.. 
tapi tetap comel... hahaha rasa nk lempang diri sendiri.. hehe
sebenar nya salah side ni... patutnya belah kanan.. sbb belah kanan ade sepit rambut baru..huhu


sekian.. chowwww




No comments: