Wednesday, January 26, 2011

::: request for this... please..please...please... :::

aku memang suka sangat merah... selain dari biru dan dark purple 
klu perasan beberapa tahun ni semua baju raya aku setiap tahun mesti ade warna merah..
sampai gaduh2 dgn en.BB asyik2 warna merah... merah..merah..
nak wat camne redhakan je la..
MERAH kan lambang KEMEWAHAN
walhal aku bukan jenis yang suka memewah2kan diri..
aku lebih suka yang biasa2..
janji aku nampak comel n chanteek je pada pandangan mata aku..




ape pendapat korang..
jatuh CINTA pandangan pertama..
seyes gempak.. merahhhh menyala..
sangat suka.. dah la camera dia 5mp.
tak leh tahan.. diri meronta2...
please...please..please come to me..hehe


hehe terus snap pix, mms pada en.BB..
hehe sbb en.BB dah janji nk presentkan ini..
tapi aku request terOVER2 mahal lak..
sian la plak..
tapi kiranya ok la..
3 in 1 nya harga..

hadiah BIRTHDAY, RESULT FINAL yg best & KONVO akan datang... + hadiah ANNIVERSARRY kitaorg yg ke4...

smart tak otak aku..
beruntung boyfie aku dapat aku..hahaha
tapi tahun ni nekad taknk terima aper2 dr dia..
sian kat dia, pening kepala layan aku..
tapi aku sebenarnya bukan jenis yg suka meminta..
 tak pernah pun minta.. siap offer diri nk beli sendiri lagi..
tapi dia kata dia dah janji nk hadiahkan kat aku..
ok la tu.. hehehe

thanks en.BOYFIE yg best..
sayang awak terlebih sikit la... hehe


nota celah jari  :  terus nk update blog sebb OVER excited.. hehehe


No comments: