Wednesday, April 6, 2011

... angkara si "DZAKAR"

opppsssss ni bukan entry lucah @ 18SX ...ni entry kenyataan realiti....

entry ini ditaip secara laju2...sebb nk kuar mamam dgn en BB... hehehe
kisah di tengah hari... ade ke patut kawan aku sorang ni kata si "DZAKAR" tu pengawal keselamatan... haiiiiyaakkk punya la ensem bergaya mamat tu dgn uniform paku2 kat bahu ko kata dia pengawal keselamatan..hikhikhik tapi kan mmg pun dia tu pengawal keselamatan... PENGAWAL KESELAMATAN NEGARA... haha confius kah... si "DZAKAR" ni abg polis la... hehe

kisah bermula sbb kitaorg lunch kat PAK MAL NASI AYAM kat seksyen 10....sebelah meja kitaorg tu ade 2 anggota polis.... tetiba aku cakap kat kawan aku sorang ni.."mamat sebelah aku ni mesti handsome kan" errkkkk mati aku klu en.BB baca blog ni.... ampunnnn..huhu
so kejadian lunch itu berlanjutan dengan umpat2an kecil & pujian2 yg berbentuk bisikan...ishhhishhh..

n kerana si "DZAKAR" jugak la aku hampir2 terlajak simpang............. cisssss sampai naik giler meroyan aku tengan kawan aku yg 2 orang ni gelak... hey korang, ko ingat kelakar sangat ke... cisss...


pssst : DZAKAR ini adalah stand for DZAKARIA.....
 nama pun dah handsome inikan pulak tuan nya... lu fikirlah sendiri nabil...hehehe



2 comments:

Mak Kucing........ said...

Pas ni bleh lah selalu2 g kat restoran tu.... mana tau jumpa Abang ""DZ" lagi.... hehehehe

Azalina M.Salleh said...

a'ah cu-N, ko mesti suka kan.. pas ni leh buat2 mcm nk minta no. tepon lak..hehe