Sunday, April 10, 2011

... life is sweet n hot...




aktiviti hujung minggu... tengah ari anak tuan umah dah sms tanya dah bank in duit ke belum...hahaha padan muka saper suh diam tak reply sms aku kan .. berminggu aku sms, baru hari ni nk reply.. nnti bila aku dah bank in acct bapak dia baru terhegeh2 nk reply sms... tau la plak sms aku bila dah cukup hari.. pastu ade hati nk wat lawak ngan aku... hah!!! aku sergah tau takut... 

dah settle bank in, sms cu-N, ajak makan tengahari...nasib baik dia ok...aku dah pening kepala sampai cam nk muntah sebb lapar sangat...korang pernah tak rasa camtu... cakap la pernah, tak de la aku rasa diri aku ni peliks..hehe 

pastu amik cu-N kat umah, n culik dia bawak SACC Mall... teringin nk makan TOM YAM kat secret recepi.. rasanya dah lama tak mkn kat situ... mungkin dah setahun kot.... 


sebelum tu bersms2 dengan BOS baru, cian dia... jangan la dia give up... ni yang rasa nk cari keje lain ni.. korang bayangkan la klu BOS baru pun leh give up inikan pulak aku yang cuma hanya kuli...uhuhu..LU FIKIR LA SENDIRI


order PEPSI... tapi nape pepsi ni tk sedap mcm kat KFC tu ye.. huhu

tak leh ker ko bagi saya garfu... penat la nk makan guna chopstik ni....

... LIFE is SWEET...

simple giler kuar.. juz tshirt gelobor2... without make-up...
sampai kat parking baru touch up dgn bedak n lipstik.. hehehe

ni la menu lunch saya.... fuhhhh terangkat...

ni menu lunch cu-N... 
amik set kids je.. 
FISH & CHIP 
oh ye mmg la dia makan set kids je sbb dia dah makan pasta tanpa pelawa aku..
huhuhu :( sampai hati ko cu-N

selepasssss... hahaha biasa la tu klu aku makan TOM YAM KUNG ni mmg takkan habis nye...huhuhu 
makan setakat nk lepaskan gian je..hehe

yang HOT nya... tak leh nk tahan godaan ni la.. 
asal nmpak novel baru je mesti nk beli... aku rasa klu aku ni kaya raya mau nya duit aku habis kat kedai buku...huhu orang kata klu kita rajin membaca awet muda... yeaa ker...hehe

tengah2 bulan ni shoping novel bebanyak..hehe bak kata En. BB, dari beli novel pas baca buat koleksi baik beli baju... tapi masalahnya aku ni kurang sikit bab2 shoping baju... maka nya en. BB redha je la dgn GF kamu ni yea... hehehe 



so, utk bulan ni no more shoopping k... padan muka.. dlm masa 3 jam je almost RM80 habis...kihkihkih


pssst : en.BB tu konon tak caya la aku g ngan cu-N kan...
hehe kekonon je ajak lepak minum.. cisss :)




No comments: