Friday, April 8, 2011

... hargai KEHIDUPAN & semua disekeliling



Genap seminggu aku and da geng dapat bos baru… n rasa sehingga hari ni jugaklah setiap hari n setiap orang yang saya jumpe asyik bertanya..”camne bos baru..” , “best la dapat bos baru”… “untunglah dapat bos baik”….

YEA… satu je yang aku akan ungkapkan… “Alhamdullillah” “boleh lah” selain tu aku hanya boleh SENYUM…. Tak perlu kata aper2… hanya perlu senyum….

Opsss ade juga yang kata… tak buat kenduri ker?pulut kuning la… memacam la..

Apepun bagi aku... aku datang kerja untuk kerja... aku hanya fikirkan keje.. mungkin dah lali kot dengan bos lama.. yea la diam tak diam, 3 tahun lebih jugak aku bertahan dengan bos lama...

Bagi aku juga hidup ini ade HUKUM KARMA nya...n whether kita suka atau tidak, kita perlu ikut HUKUM KARMA.. kalau kita hormat dan hargai orang lain, sure orang akan buat benda yang sama pada kita..it’s SURE... VERY SURE.. ALLAH tak pernah mungkir janji..
So MORAL of story ~~~~ HARGAI KEHIDUPAN & INSAN DISEKELILING.. JANGAN SEKALI2 BERBUAT JAHAT DENGAN ORANG LAIN…

Senyummmmm


Wif luv… azza


No comments: