Tuesday, May 26, 2009

26 Mei 2009...

seperti yang ku jangka... die tetap tak nk let go aku sepenuhnya...
kenape dgn lelaki ni yea...kenapa sentiasa bersikap tamak...
aku seboleh2nya faham n sabar dgn sikap die hingga 1 saat aku rasa mcm nk pecah dada ni sebb tahan sabar... huhu ape salah aku diperlakukan begini...
tension la... tolong la faham aku... jangan ganggu aku...
apepun aku anggap aku bukan sesiapa pada dirinya...
"Abg masih sayang dr dulu dan selamanya..tapi W<>>> GF abg sekarang...abg hormat die... nape mesti abg let go sayang... u still in my mind n i always miss u"....
shittttt what u thing i am? i hate the sound of this sms....
aku tak pernah merayu aku sedia tarik diri, tapi kenape die persoalkan bila aku diam n jauhkan diri... ask ur self man...
aku pun ade perasaan...
tolong la please let me go from ur life forever...
Ya ALLAH, Kau ampunilah dosa ku yang telah ku buat...
Kau limpahkanlah aku dengan kesabaran yang tiadaterbatas...
Kau berikanlah aku kekuatan mental dan fizikal...
Kau kurniakanlah aku dengan sifat keredhaan...
Kau peliharalah lidahku dari kata-kata nista...
Kau kuatkanlah semangatku menempuhi segala cabaranMu...
Kau berikanlah aku sifat kasih sesama insan
p/s : tanpa ku sedar hmpir sebulan rupanya aku sebenarnya sedang bersendiri... to my beloved frenz n family... to my mum n dad, i always luv u..tak tau mcmne nak jalani hidup ni tanpa u all di sisi... MISS U MUM..DAD..thanks so much coz always in my side... saat ku berdiri n saat ku sedang rebah...aku kuat n cuba jadi kuat for u ... :-)

2 comments:

Tiniedia said...

Fuhh..camner aku leh tak tau ko ade BF sekarang..takpe Za..ramai lagi org kat luar sana yang nak kat ko..tak yah tunggu laki mcm tue...ko baik and berhak get the better one dear...what da hell of that man, sume dia nak kaut ker?

Anonymous said...

huhuhu..aku sebenarnya sekarang tgh memendam perasaan.. sebb tu aku marah sgt, bila ko sejak sebut sal budin... ni la kisah nya.. aku tak tau la.. sedih sgt sebenarnya..