Thursday, May 28, 2009

Entah.....

hmm tgh bz2 wat keje kat office sambil dgr lagu.. tetiba lagu ni kuar... fuhhhh touching semula hati aku.... lagu dr AFGAN, ENTAH.. sempat la copy paste lirik sat..
Kutahu, kau selingkuh...
Kau duakan cintaku yang tulus...
Kau tahu, diriku
Tak pernah berpaling dari dirimu...
Tega nya kau dustai semua
Janji kita berdua
Entah masih kah ada cinta dihatikuUntuk mu
Entah kapan kah ku dapat membuka hati ini, untuk mu..o… Tak pernah ku bayangkan
Cerita kita berakhir begini
Tega nya kau dustai semua
Janji kita berdua
Entah masih kah ada cinta dihatiku
Untuk mu
Entah kapan kah ku dapat membuka hati ini, untuk mu..o… Masih kah ada, o…
Cinta dihati ini
Dihati kecilku berharap kau masih bagian dari hidupku… Entah masih kah ada cinta dihatiku
Untuk mu
Entah kapan kah ku dapat membuka hati ini, untuk mu..o…
p/s : hmm dalam hati still ade rasa, Rahsia Hati tak Siapa Tahu...

4 comments:

Tiniedia said...

Erk, sib bik ko tak dgr lagu Sheila on 7, "Yang Terlewatkan"..kekekekek

Azalina M.Salleh said...

huhuhu...camne lagu tu ha.. ko ade tak..emailkan kat aku leh..

Anonymous said...

zaa aku pun suke dgr lagu ni...

Azalina M.Salleh said...

aku tau... kita kan nasib serupa.. hahaha kelakar pun ade aku fikir.. penyakit berjangkit agaknya.. memula mizi, pastu aku, ko then ezza