Friday, May 29, 2009

adik toyota...

Kelmarin bergegas2 balik office awal.. takut tak sempat nk tiba utk waktu melawat..waktu melawat kat GH 4.30 - 7.30pm..aku smpi kol 6.50 dr shah alam.. yea la den tak tau sgt jalan KL tu , so skema la sikti..dgn sesat sekejap.. isnin lepas dpt sms dr member kata adik toyota @ anak omak ni masuk wad... WHAT?????? kenapa... ohhh kena denggi...

hehehe... alhamdullillah adik toyota telah semalam kuar dr hospital semalam...28 Mei 2009...adik toyota, rerajin makn ubat yea .. hahaha klu tak nnti admitt lagi, nnti kurang ahli rombongan bwakali ke kelantan.. aiii naper la ko masuk GH.. huhu rugi ade insurans..

waktu melawat fakhrul ni, aku jumpe doa ni.. so aku cuba amalkan..alhamdullilah, hati jadi tenang... aminnnn

P/s : fakhrul klu nk join g kelantan jgn luper makan ubat

6 comments:

Anonymous said...

alamak mcm teharu la bace blog ni...thanx azza 4 visiting...1st time ni masuk wad..gh plak tu...

tp bole tahan gak gmbr mamat ni pakai pajama hospt tu kan...ahahahaa...

guys!!! im back n more alivee!!! kelantan here we come!!!

azalea said...

heeheheh..aku ter excited tak sabat nk g kelantan ni.. semua nye first time ni... first time g kelantan, first time naik ketapi..yg best nyea first time travel ngan korang.. hehehe...

fakhrul jgn lupe charge video cam. full ok...

Tiniedia said...

Wahh, ade jugak..ai, susah2x ko ngorat jer lah adik toyota tu za..I polo jer...

azalea said...

ko tak habis2 suruh aku ngurat adik toyota ni awat nya tini.. huhuhukkkksss.. kijammm nye statement..

fakhrultoyota said...

ala pe salahnye zaa, ngorat je aku ni...stil young n fabulos...single lg tuu..tini tu jelez...huhuuu...tp aku nk ngorat ko takut sket...u know y...;)

azalea said...

naper....