Friday, May 22, 2009

"SYURGA CINTA"~~~

kitaorang ari ni ade planing "amal" waktu lunch hour ni.. hehehehe
oleh kerana bos takde gunakan kesempatan yg ade nk release tension.. huhuhu..
cuba teka ape yg kita orang buat...
*
*
*
*
*

hehehe Syurga CInta... SUnway PiRaMiD...1.00Pm....hehehe... sampai office 3.05pm (waktu standard) SIRIM...

Shah ALAm - SUmWAY PiRamID.... pastinya aku pecuttt... ( ain diam je sepanjang perjalanan..dia cuma kata, korang ni ari ni ari jumaat la) aku tau die takut, tapi insyaallah aku akan pasti kan korang selamat.. alhamdullillah hajat kak wie tercapai..

hmmm aku rasa citer nie ok.. aku suka... ade beberapa petikan dialog yg aku nk copy nnti.. utk motivasi diri.. tapi sekarang tak sempat aku ade hal ni.. nk g umah ain n ezza...

P/s jODOH telaH ditentukan Oleh TUHAN dah kita Sebagai Hambanya Harus Bersabar n bertawakal...

No comments: