Monday, November 23, 2009

Majlis Fara di Pahang..

wah giler skema nya ayat.. hehe.. ok weekand lepas kita jalan2 di Pahang... tetiba cam best lak klu dok pahang kan.. hehe sebb byk tmpat2 menarik n udara yg segar.. ada cameron highlands, ader bukit tinggi, ada kota keriangan lagi.. dll.. majlis kawen fara kat pahang tu kat karak...aku smpai je family fara dh balik.. ahahaha aku adalah lewat.. tapi ade lagi yg lewat.. hehe tak sempat nk download gmbr... nota celah jari : nota utk kak la n puppet - kita kat umah korang takde... kita takde korang takde.. hehe.. nk bege free 1.. ahaksss... :)

12 comments:

Dr PC@Notebook said...

nk beger free bleh je..mintak k.la. eh,g phg gak ek?ari pe?

Azalina M.Salleh said...

a'ah.. majlis kawen kat karak.. pastu g jejalan kat genting.. 1 ari setengah je.. hehe
korANG pun g pahang gak ker..

Dr PC@Notebook said...

kitorg g temerloh...ari sabtu tu

Azalina M.Salleh said...

ohh kita g karak jer... pastu naik genting jap.. ahad tu.. takde la sekejap.. heheh hmpir setengah ari jugaklah

Hisham said...

hye salam..bz ek...camner???moge sume ok...
cpt2 dwload i nk tgk...hehe

Azalina M.Salleh said...

hehehe a;ah lately ni kat ofize sgtla bz...
nk update n3 pun tak sempat.. hehehe
insyaallah nnti kita update key...

Kisah7900 said...

aza.. "awk ada sy xde..awk xde sy xde gak.. sy ada.. ada awak ada?" huhu.. klu xleh jwb kta bg jawapan pilihan..beger kukus sec 13..sedapppp nak x? mtak ngn papet

Azalina M.Salleh said...

kak la....JADI SAPER YG ADE... SAPER YG BUKAK PINTU MASA KITA DAH TIDO... AHAKSSSS...
BEGE KUKUS??? SEDAP KE TU.. KURANG KALORI.. BAGUSSS PATUT LA KITA SEMUA SLIM2 KAN.. AHALKKKK????

Dr PC@Notebook said...

uiks...mintak ngan sy plak ke?mintak je ngan k.la tu.die dekat nk g beli. kalo nk beli,jgn beli 1 plak.beli lebih...kan aza?hehe....

Putery farra said...

weh aza, ko perasan x ....gambo zul, npe dia pegang samping dia erk..

Azalina M.Salleh said...

hehehe aa'ah la.. hehe dia nk ter tuutttt ke.. kahkah.. kan pastu die hilang.. hehe

Anonymous said...

I read this forum since 2 weeks and now i have decided to register to share with you my ideas. [url=http://inglourious-seo.com]:)[/url]