Wednesday, November 11, 2009

Tahniah ITA...

yea aku tau dah lambat nk update.. tapi tak kira nk gak masukkan dlm n3 ni..
weekand lepas kitaorg ke area Sabak Bernam, utk majlis kawen adik angkat bongsu kitaorg.. hehe ita... tahniah ITA, semoga bahagia ke akhir hayat.. amin..
actually aku, kak jem, ijal n ita telah dianggap sebagai anak angkat kepada untie..
alhamdullillah ade yg sudi anggap kita ni sebagai anak... hehe.. kecik tapak tangan nyiru ditadahkan..
ok berbalik kepada cter hujung minggu saya key..
bertolak dari shah alam jam 12.30 tengahari, menaiki Honda Civic untie..
ijal yg drive.. aku kat belakang tido.. ahakkkssss i likeyyyyssss..
sampai umah ita jam 3 petang.. hehe tetamu semua dah tak de.. so alamatnya kitaorg melantak tak hingat la.. wah best wei dah lama tak makan lauk2 kampung kenduri.. dapat bongcrut lagi.. korang tau aper itu boncrut?
opssss sowi tak sempat snap gmbr lauk... sebb dah kebulur sangat.. hehe
lepas mkn pengantin nk g shooting outdoor... hehe kitaorg pun follow la...shooting kat BDO..
korang tau aper itu BDO.. bukan BODOH ye.. heeheh klu tak silap aku Bandar Dato Osman..
(erkssss yea ke..ampun ya klu silap.. sy budak baru belajar... :) )
pastu terus balik shah alam.. lebih kurang kol 7 sampai... argghhh sampai umah kepala terus tingtong...
mandi, solat n tido.....
ok la ni je gmbr yg sempat di snap...
nota celah jari : perkahwinan adik beradik angkat seterusnya kak jem pada 25 dis, diikuti ijal januari 2010..aku tak tau lagi bila... apakah ade peluang itu utk aku.. :(

No comments: