Tuesday, March 15, 2011

... biarlah...

bila aku DIAM, bukan bermakna aku marah
tapi diam itu tanda aku masih boleh bersabar dan jangan sekali-kali paksa aku untuk bercakap

bila aku MENANGIS bukan bermakna aku lemah
tapi tangisan itu tanda aku redha... tangis itu memcuci habuk2 di mata.. huhuhu

bila aku BERTANYA bukan bermakna aku tak FAHAM bahasa...
tapi pertanyaan aku untuk kepastian....

bila aku MEMBERI BANTUAN bukan bermakna aku harapkan balasan
tapi cukuplah sekadar memberi TELINGA untuk mendengar aku meluah rasa...

ANDAI aku lari dari SINI.. bukan bermakna aku KALAH..
tapi lari aku sekadar menyedarkan diri tak semua yang kita nak, kita akan dapat..
dah tak semua yang kita faham, orang lain akan turut faham....

AKU PASRAH...


pssst : sy sayang belog ni.... tapi kadang2 hidup kita tak seperti yang kita harapkan,
dan aper yang kita ade, adalah aper yg HIDUP kita perlukan...



No comments: