Sunday, July 26, 2009

AYAM PENYEK..

hujung minggu di JB.. sabtu, 25 Julai 2009, Restauran LC Catering sila la marah aku, haha nama jer org JB tapi ni 1st time melantak Menu Ayam Penyek...
hahaha tapi seyes wei...klu korang datang JB korang singgah la menikmati Menu Ayam Penyek.... gileeeesssss best...puas hati la aku cakap ngan korang... hmm tak sabar nk tunjuk gmbr..
check it out...
kat sini la tempat nye.... sowi aku lupe nk ambil alamat rest. ni...utk kak wie n cu n, sila la jeles yea..aku dah makan ayam penyek...
nie set lauk ayam penyek...i likessss...aper yea ade dlm tu...ade ulam2, tempe goreng, tauhu goreng, sambal, n seketul ayam goreng (wing side)yang ni part peha ayam... ayam die gilerrrrr sedap...rangup n panas2 lagi...sambal die lak just nice..utk org yg hantu pedas cam aku tak de la pedas sangat pun...just nice...ratah pun sedappp bangat.. :-)air utk aku.... jus Belimbing Madu.....yummy, yummy, yummy....ok.....time to eat....confirm la licin....berpeluh2 den melantak...

p/s saper nk g JB lagi aku nk ikut tau...nk makan ayam penyek...ni yg nk cari keje kat JB ni..hahaha

No comments: