Wednesday, July 8, 2009

waktu BZ....

lately ni memang terasa sangat keletihan n kelesuan... naper tetiba keje sangat banyak n menimbun2 ha(aku nk g holiday..wuawauauwau).... wadussss otak pun jadi jem...blog aku ni pun dah lama terbengkalai...
gambar ni sebenarnya dah lama snap cuma tak berkesempatan nk hupdate jer..sementara bos aku takde ni, curi time sat...hehe sowi bos.. cuci mata sat jew...
jom tengok kitaorg wat keje...
wahhh begitu tekun sekali staf2 pej. Presiden ni wat keje..gudddsss... aku pun sgt bz, tapi sempat snap pic diaorg... korang wat keje tol2 ya jgn chatting lak.. Yani dak praktikal dr GEMS...baru masuk keje agaknya terkezuttt kena balik malam.. hehehe...aper yg dia buat tu???jommm ZOOM>>>>view yg lebih besar... Pic atas tu masih terang, means ari masih siang..pic 2nd, kat luar dah gelap tu... pastinya dah malam..takuttt wooo klu memalam kat office aku ni.. tapi nasib baik kitaorg ramai..
mamam time...lapa la seharian bertungkus lumus membuat keje.. cian mak adam tak balik g..
Pizza yang telah diorder oleh PrincessCharming... dan dibayar oleh our boss buat sekian kalinya...pastinya yg mencekik kitaorg la.... huhu
(cam kenal je tangan saper ni???heheheh)haikkkhh cik kakuna dah tukar department ker..hehehe..makan malam kami di temani oleh Cik Kakuna.. my workstation.. cam serabut lak aku tengok.. *(waktu aku tgh bz lagi serabut tau...)masa ni clear sebb wat keje kat bilik meeting...

TIME show we should going back HOME...

9.23PM.....

p/s : balik terus ke umah kakuna, nk tnggu my bro check lampu kat umah cik kakuna...then balik umah mandi, solat n kedebummm tido...

No comments: