Thursday, July 30, 2009

TQ luv....

Afgan - Terima Kasih Cinta Tersadar didalam sepiku Setelah jauh melangkah Cahaya kasihmu menuntunku Kembali dalam dekap tanganmu Terima kasih cinta untuk segalanya Kau berikan lagi kesempatan itu Tak akan terulang lagi Semuaaa kesalahanku yang pernah menyakitimu Tanpamu tiada berarti Tak mampu lagi berdiri Cahaya kasihmu menuntunku Kembali dalam dekapan tanganmu Terima kasih cinta untuk segalanya Kau berikan lagi kesempatan itu Tak akan terulang lagi Semuaaa kesalahanku yang pernah menyakitimu ouuwwww...ouuwwww...Terima kasih cinta untuk segalanya Kau berikan lagi kesempatan itu Tak akan terulang lagi Semuaaa kesalahanku oouuwww Kesalahanku yang pernah menyakitimu KORANG MESTI PERNAH DENGAR LAGU NI KAN.. HUHUHU.. AKU PUN SUKA LAGU NI.. NARDIA KATA LAGU NI SESUAI KAT AKU KLU **** DTG MINTA MAAF N NK RUJUK KAT AKU... HUHU MASALAHNYA boleh keR... MUNGKIN AKU BOLEH TERIMA ****, TAPI TAK BERMAKNA AKU BOLEH SAYANG DIE SEPERTI SEBELUM NI.. MUNGKIN AKU TERIMA ATAS DASAR SAHABAT...ITU MUNGKIN LEBIH BERHARGA... KEJAM KE AKU.. AKU RASA DIE LEBIH KEJAM LAKUKAN APER YG DIE PERNAH LAKUKAN PADA AKU SEBELUM NI.. APERPUN "TERIMA KASIH AKU UCAPKAN KERNA PERNAH MENYAYANGI, MENGASIHI, & MEMBERI PENGHARAPAN PD AKU..." pintu kasih dah tertutup buat si ****...tapi **** mungkin sahabat n abg terbaik buat aku...thanks to being with me for sweet past moment... P/S : Pengalaman byk mengajar erti kehidupan...

No comments: