Tuesday, July 21, 2009

PeSta DuyaN....Makan, Makan & Makan

tarikh peristiwa : 18 Julai 2009 (sabtu) Peristiwa berlaku di...Shah Alam - Jelebu, n.9 - shah alam
atas sebab2 yg tidak dpt dielakkan, bas bertolak dr SIRIM ke Titi Kelawang, Jelebu jam 8.45 pagi..(lebih kurang kot...sebb aku takde la excited n makan duyan..hehehe)..sampai je kat titi kelawang, bus kami diparkingkan di hadapan pusat Seranti...(ayoyoyo....wat pe nk g pusat serenti ni....di jauhkan n simpang malaikat 44...)
ni yg seronok nk citer ni...hehehe naik lori masuk ke dlm dusunn...giler best...klu tercampak keluar ni memang nyanya punya kes.... jalan punya la huru hara...
sedikit suasana2 di Dusun doyan...best wooo makan duyannn kat dusun...korang tengok la pokok duyan die rendang2 ...ni duyan kawen... huhuhu aku pun tak tau camne diaorg kawen...yg aku tau mkan,...makan..makan lagi

wahhh doyan dah berbuah..mari kita makan sama2..(hahaha.. aku pun tak tau aper yg aku mencarut ni..) klu jatuh atas kepala ni memang tak leh bangun ni bersopan kan kami...kulit2 doyan dikumpulkan di satu tempat...hehehe Pilihhh doyan..doyannn.. ayooyoyyo..diaorg ni mcm tak pernh jumpe duyan...wadusss... replika ni aku snap kat depan Pusat Serenti Kelawang...cantik kan.. i likeeessss ni la Pusat Serenti yg aku cakap tu...huhuhu... ni transport kami ke TITI KELAWANG, jelebu. N9,....eh anak caper tu.. itu la dia Adam Hakimi... DI BAWAH2 INI ADALAH POSING2 MENGEDIZZZS SELEPAS MENCEKIK DUYAN, RAMBUTAN, PULASAN, DUKU LANGSAT... HAHAHA.. Mama adam hakimi n cu n... mana adam???? tengok duyan boleh pegang guna tangan... punya la rendang... adam di apit oleh peminat...

ko tengok saper tu adam.....tengok la camera... peace kacang pess

jam 3 lebih kitaorg pulang ke shah alam...dlm bas aper lagi TIDO la... sebb perut sudah kenyang...kepala sudah sakit dengan bau doyan2 yg di angkut pulang ke shah alam.....harussss laaa zzzzzzzzzzzzzz.... byk lagi PIC dr amatur...nnti update n n3 ...nak continue wat keje ni nnti ade orang marah.. hahaha..ade aku kesah, janji keje aku siap

2 comments:

Faizal Rahman said...

meriahnya durian2 tu

azalea said...

huhuhu...duyan meriah... org yg makan nye terlebih2 meriah.. dah macam gotong royong nk raya lak