Monday, July 13, 2009

makan Doyan...

telefon berbunyi ring...ring...ring... sms masuk..sms masuk... (saper lak anto sms pepagi buta ni.. hehehe tak de la buta sangat kol 10.38 am..) saje bikin gempak.. SIRIM Shidah:hai cbukke? ko pegi makan duyan tak weekand nie..jom kita p ramai? aku : aku tak booking pun, aku igt ko tak g so aku malas la.. tak de kawan.. huhu.. SIRIM Shidah : jom la g, jgn tak jadi lak.. aku : kak mah cuti nnti aku call mizi, tapi aku bukan kuat sangat makn duyan... SIRIM Shidah : ala suka2 jer.. aku : OK..nnti aku faxs form.. (conversation seterusnya mlas la nk taip.. huhuhu sebb sekrang dlm mood malas...hehehe) citer nya camni, kat tmpt keje aku (persatuan PEKASA) ade organize satu program utk melantak duyan2 kat n.9 tok ahli2 pekasa.. aku ni takde la kuat sangat melantak tapi demi kawan2 n isi masa lapang aku g gak la... huhuhu

nie poster makan doyan.. adussss yea ker aku ni nk g makan duyan... cam kelakar lak...tapi tak pe la kawan punya pasal layan jer la...bayaran sekepala + badan + kaki + tangan... RM20...kita akan melantak di Titi Klawang, Jelebu, N9...en. mizi kata klu sempat kita mandi air terjun...huhuhu...

p/s ...klu aku blik kmpung leh makan duyan free2 jer.. huhu

No comments: