Monday, July 6, 2009

yabedabeduuuu....

salam monday... hai awat la lately ni aku bz sangat ni... nk hupdate blog ni pun tak sempat... cian blog aku dah bersarang2222... huhuhu... sepatutnya hari ni aku dah mula kelas, pastinya kehidupan aku akan jadi semakin huru hara... hahaha... tak pe2 i likeeessss.. at least aku tak de la buang masa lagi pas ni.. pepagi bangun kemas beg n buku2 nk g kelas malam ni.. chewaahhh cam dak sekolah lak.. masuk office aku check email yg berpuluh2 banyak nye ... tupp..nampak email ni... no subjek.. hehehe mesti la excited nk bukak walaupun tak de tajukk.. tengokk ya aper die anto...
Sent: Monday, July 06, 2009 9:10 AMTo: NOORAZALINA BINTI MOHAMAD SALLEH; Nadhrah; Topit, Marliana; Mukaram B M Jamin (R&T/PETH); Mohd Ridzuan Ahmad; hartini; fakhrulzaw
Subject: Salam semua…. Perutusan daripada ketua mafia bakawali….. Setelah ditimbang tara mengenai hal ini…di sini saya sebagai wakil ingin memberitahu kepada sekalian geng Penitian kita untuk megharungi anak tangga ke uitm minggu ini belum kesampaian kerana pembelajaran kita bermula minggu hadapan Dengan itu jom kita enjoy…..ahaks Hehehheheheheh (segala pertanyaan sila ajukan kepada ketua mafia bakawali) Best Regards Nurul NURUL EZZA BINTI RAMLI yahhhoooooooo...
kelas takde.. so next week baru mula kelas... i likeeeessss... boleh lagi enjoy seminggu.. aku byk benda nk settle kan sebenarnya ni... bunga telur utk nizam, ank wah cu n tak siap g.. huhuhu.. tangan dah melecet nie... hehehe

No comments: