Thursday, July 30, 2009

AYAM...OH AYAM...

huhu :-( ari ni sangat la lapo perut ku ini...
terasa2 nk makan Nasi Ayam..tapi hajat tak kesampaian..
mcm lagu haida, hajat @ pun lagu pelamin anganku musnah..(boleh ke? aper kaitan makan dengan pelamin...???...) agak jongeng kepala aku arini..
ni la menu aku ari ni... Khamis, 30 Julai 2009
lokasi di KFC seksyen 2
Xmeal Twister....
huhuhu... Syukur nikmat Tuhan....
menu untuk ari ini... Xmeal Twister....

menu utk ari ni... xmeal Twister.... 1 set utk aku, 1 set utk cik kakuna... korang rasa2 best tak..

small nye fries... huhu :-(menu tambahan.... Cheezy wedges...

p/s kempunan ke tak agak2nya sebb tak dpt makan Nasi Ayam..

2 comments:

bogat said...

eden tgh bygkan...........setiap kali nak mkn...tgkp pic....tu ari kat dataran....ni kepsi..psni kompon nasi ayam..ngeh33....

azalea said...

huahuahua.... macam tau2 jew....
tapi hari ni tak sempat nk tangkap.. sebb sangat lapar... betul tak cik kakuna