Monday, October 12, 2009

bru nk jawab tag dr chuky....

thankkksss to chuky coz tag aku...sowi aku keBZan n tak perasan ko ade tag.. hehe ampun ya...
ok aku try jawab tag ko dgn sejujur2 nya yea...
1. Anda rasa anda hot? ~~ hot ker?? hot sangat2... klu time aku tengah marah.. hahaha..
2. Upload gambar kegemaran anda.

gambar ni suka sangat2 sebb ni gmbr latest fmily aku...

(aku jadikan wallpaper utk PC kat off n Laptop aku)

gmbar ni pulak with my hero.. (anak buah aku yg comel2... )
gmbr ni lak aku suka sebb korang mesti tau kenape... gmbr ni sempoi...
masa ni aku n geng BBQ ..happy sangat time ni..
gmbr ni pun aku suka... sebb gmbr ni membawa makna n kenangan dlm hidup aku...
3.Kenapa anda suke gambar ini? sila rujuk keterangan gmbr di atas.. hehehehe
malas nk ulang...
4. Bila kali terakhir anda makan piza?
jumaat lepas, time lunch.. sebb kak tina mengidam.. hehehe
5. Lagu terakhir yg anda dengar? boom...bomm..pow...
mlm tadi.. sambil wat asingment...
pagi tadi dlm kete tak bukak radio... no mood to listen anything today..
6. Apa yg anda sedang anda buat selain selesaikan tag ini? sambil wat keje kat office.. jawab tepon..
7.Selain dari nama anda sendiri,anda suka dipanggil dengan nama apa? eina & Dikna.... my family call me..
8.Tag lagi 6 org dgn hati yg terbuka tanpa rasa kekesalan.Sila lakukan kalau tak kena denda mandatori.. 1.cik kakuna 2.kak wie
3.hidaya 4.lidya 5.orang lidi 6. fara
* Siapa no 1 kepada anda?
sebb aku anggap dia pemblog tegar.. hahah.. banyak tol hikayat dlm n3 die.. hehe
*Bagaimana pulak dengan no 4? die baru on9 blog.. lidya rerajin la buat yea. so leh tambahkan n3 anda key.. hehe
* Kata sesuatu tentang org no 5. dia ni pengomen tegar di blog aku.. tq ya...
* Bagaimana pulak dengan no 3. best fren kat uitm.. dia dah ade blog gak.. tapi tak roger aku pun.. hammmiikkkk ni..
* Siapakah org no 2? akak ofize aku yg best...
* Bagi pesanan anda untuk org no 6. sebb ko lama menyepikan diri .. ko jawab tag ni...jgn malas2..haha
sekian utk n3 kali ini....

3 comments:

bogat said...

apsal org pgil ko eina/dikna...baru aku pasan nama ko betol ko...aku bantai pgil lea plk(azalea301)...adeyyy...rabun tol le aku...

Azalina M.Salleh said...

nama last aku kan eina... dulu masa kecik2 sedara mara n family pggil dikna....
ada jer yg panggil kita lea..tak kisah pun

Anonymous said...

Hi there

Just wanted to show my appreciation for your time and hard work