Friday, October 16, 2009

KISAH AYAM PENYET...

lama gak aku peram n3 ni..
minggu lepas masa aku buka puasa...
demi menjaga hati SNK_ain..
sebb dia tak bgi aku display this thing...nnti die terliur2 gamaknya..
tapi aku tak tahan la... nak jugak menghapdate...
boleh kan ain.. ko tak marah kan.. hehe
al-kisahnya...
aku kan dah lama meroyan2 mencari ayam penyet yg melatop kat area lembah klang + shah alam dll..
hingga 1 hari aku mengambil keputusan...
ke sini...
aku tiba di SUNWAY PIRAMID....
dan....aku teruskan mencari dan mencari... tengok signboard...
AYAM PENYET RIA???
wah cam best ni.. cari dan mencari.. melangkah dan terus melangkah....
akhirnya aku jumpa juga dgn ia di suatu tmpt..

ni la kedai ayam penyet nya....

milo dinasour... tak mcm dinasour punnn... apakahhh???? tapi memang kaw milo nya...
ayam penyet ku.. agaknya korang terliur tak...
aku tak tipu memang best.. walaupun tak setanding rasa ayam penyet, LC catering JB..
but, at least terubat rindu..
set utk aku...
ayam Penyet : RM7.90
nasi : RM 1.90
Milo Dinasour : RM ???? (ntah ingat..hehe)
Jadinya pada aku sgt la berbaloi2...sambal die memang melatop gilersssss....
siap minta sambal tambah lagi...
MOTIF N3 INI...........
SEMPENA AKU RAYA ARI NI..
(selesai sudah puasa sunat aku.. alhamdullillah)
AKU, CU N , SAWIYAH, CIK KAKUNA N NADIA
akan menjelajah sekali lagi SUMWAY PIRAMID
bagi tujuan...
MENIKMATI AYAM PENYET..

nota celah jari : huhu berlari2 bagi menikmati ayam penyet.. rehat kol 12.30 harus berdesuuuuppp kuar offz, nnti lambat lak masuk offz....

4 comments:

Anonymous said...

sedap bangat..kt bndung hari tu aku p ayam penyet dia kecik2..kalau p makan kat sunway pyramid roger aku tau..aku nk join

bogat said...

ngeh3...makan lg ...dan lg...best sgt ke ayam penyet neh..x renti2 ko nyebut....kat saklam pon ade gak ke...nak kene test neh...

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

selesai sudah..hahaha..mmg lambat pung..haih..ape nk jadik PA PA sekalian ni....

Azalina M.Salleh said...

haslidya :klu ko mkn kat JB nye.. giler besar ayam nya.. ok nnti aku nk makan lagi aku roger ko key.. huhu lama tak jumpe ko wei

bogat : ko klu makan confirm ko mimpi2 lagi nk makan.. kat shah alam takde, kat sunway ade...

kakuna : ha sekali sekala lambat takpe, coz tiap2 ari dah bayar balik lambat.. haha