Tuesday, June 7, 2011

... al kisah si GAMBIT



Sekarang klu korang sedar isu hangat di blog dan twitter adalah isu si GAMBIT… actually aku ni tak de la minat sangat nk citer hal2 artis kat dalam blog ni…. Sebb ni kan blog peribadi aku.. aper yang aku lalui dan rasai setiap hari dan kuluahkan ke dalam laman blog ni… tapi bila aku baca2 blog blogger2 yang femes mesti ade citer isu GAMBIT…. Maklumlah aku ni ade twitter tapi tak pernah la aku bukak twit aku tu sbb aku tak ingat password, memang terbaik kan… ok yg aku tau cuma si GAMBIT ni banyak memaki dan mencarut kat TWIT dia sal tak puas hati pasal BLOGGER ni komen video si PRIMA YIN arahan dia la…

OMG patut la BLOGGER carut kan dia jugak… actually bukan carut la, juz komen je.. aku pun menyibuk search2 kan google nk tau gak aper kejadah video tu camtu dikutuk2 kan… then….

MASYAALLAH…..

VERY THE GERSANG la … geli gelaman tak sanggup nk sambung tengok.. si PRIMA tu menari ala mcm penari tuttttt lak…. Adussss pleaseeee la … ini Malaysia beb… please respect others……..

Tu je la nk komen… nnti takut kena maki lak dgn si GAMBIT tu… huhu  ape pun aku mmg tak la minat sangat GAMBIT tu.. tapi to be professional, jangan la melenting… klu cepat melenting nnti peminat lari plak.. 


pstttt : opsss klu korang nk tau, korang search la sendiri kat YOUTUBE k... PRIMA YIN, MARILAH... 


xoxo, 
nms


No comments: